APV'en er en vurdering af arbejdspladsen og dens arbejdsmiljø. Det er et lovkrav at udføre en APV og revidere den minimum hvert tredje år.
APV er et værktøj, som hjælper med at forebygge dårligt arbejdsmiljø ognedsætte sygefraværet og dermed øge fokus på trivsel.
Med vores værktøj slipper I for det tunge og tidskrævende administrative arbejde, der kan være i forbindelse med APV. Vi har nemlig bygget en digital løsning.
Det er ikke altid fordelagtigt at være involveret i den virksomhed man undersøger, idet man kan indgå i interne konflikter eller være blind for emner i arbejdsmiljøet, der er vigtige at berøre.
En APV dækker bredt, og nogle problemstillinger vil let kunne løses med udskiftning af en stol eller skærm, mens andre problemstillinger kan være af mere kompleks karakter.
Problematikker i det psykiske arbejdsmiljø vil kræve handling. Her tilbyder vi som ekstern partner at facilitere workshops/seminarer/udviklingsforløb m.m. da dette arbejde kan være af mere følsom karakter og vi vil være en neutral partner.
Ved at uddelegere opgaven til Progreso vil vi garantere, at vi løser den ellers komplicerede proces, det kan være at lave en APV og sikrer samtidig at lovkravene er overholdt.
Metodeovervejelser, databehandling og prioriteringen sørger vi for, så I står tilbage med en overskuelig rapport. Som en selvfølge kommer vi ud og præsenterer resultaterne, så vi sikrer, at I bliver hjulpet så godt i gang med processen som muligt.
Med os på sidelinjen sikres I, at handlingsplanerne ikke drukner i den daglige drift – men bliver fulgt helt til dørs.
Vi har udarbejdet tre forskellige pakkeløsninger for din virksomheds arbejdspladsvurdering.
Vores spørgeramme er baseret på den seneste forskning og arbejdstilsynets anbefalinger og er samtidig fleksibel.
Uanset hvilken pakke du vælger, har du mulighed for kontinuerlig data, som kan gentage sig år efter år.
Læs mere herFå en uforpligtende snak om
hvordan vi kan hjælpe dig
Du er altid velkommen til at kontakte os på
+45 51 90 52 00
info@progreso.dk